13 komentářů
  1. to je fakt <3 <3 <3 záležitost každé z nás....

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Jani , nádhera...už abych si někam mohla taky dát kytky...určitě se u tebe budu inspirovat, dík za přidání názvů a popis...to se nám laikům bude hodit :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to věřím, že se už nemůžeš dočkat zahrádky. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Ja sa na ne vždy teším, tak hádam aj tento rok nejaké dostanem. Vlastne krajší vysušený kvet ani nepoznám :)
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janko, taky je ráda dostávám a ze sušených kytek jsou nejhezčí Hezký den.

      Vymazat
  4. moc pekna zahrada...klobuk dole, tolko krasnych kvietkov...:) raz ked budem mat svoju zahradku, budem sa inspirovat ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, moc díky za úžasné fotky. Konečně vím, co nutně potřebuji. Ta moje mi zmrzla letos dokonce dvakrát. Jednou při únorových mrazech a podruhé v květnu, takže je teď asi 20 cm vysoká. Díky moc Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, jsem ráda, že jsem ti dala dobrý tip, mně letos vymrzlo několik hortenzií, ale s těmito novými druhy to už bude lepší :-)) Hezký den. Jana

      Vymazat
  6. Milá Jano, moc hezké fotky. Hortenzie miluji. Děkuji za komentáře na mém blogu. Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Také já děkuji za tvou návštěvu:-)) Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,
    krásný příspěvek o hortenziích, díky moc za tipy :-)
    Také jsou moji velkou láskou , zatím jednu mořím v květináči, ale až já budu mít tu zahrádku s Pinky Winky a Annabelle se počítá ;-)

    OdpovědětVymazat