46 komentářů
  1. Líbí se mi takový, jaký je. Nádherné fotografie a inspirace.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tak tvému blogu jen to nej... a ať je pořád takový jaký je - je totiž super. Baví mě tvoje krásné fotky a nápady.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k dvouletému výročí, já ho slavila koncem dubna :)
    Blog se mi líbí takový jaký je, mám ráda jednoduché a přehledné designy, takže v tomto ohledu rozhodně nic neměň :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Blog je úžasný i takhle, líbilo by se mi, kdyby tady bylo více fotek celého avšeho interiéru, třeba jako to bylo v MB :) Ale jinak úžasné, fotky jsou velmi hezké, líbí se mi tvoje posty ze zahrady! Krásný den, A. anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Chodím sem moc ráda. PRo inspiraci a také obdivovat um. Letos pár inspirativních blogů odešlo, tak by bylo fajn, kdyby ty další mé stálice pokračovaly. :-) Uvědomuji si, že je to časově náročné. A k narozeninám přeji hodně nápadů.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám! Ať se Vám daří dílo a neměňte nic, i tak máte nápadů na rozdávání. Líbí se mi Vaše fotografie a rubrika DIY. Moc Vás zdravím, M. - mtomkov@yahoo.es

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda váš blog a jásám pokaždé, když najdu nějaký DIY návod či tip...protože přiznám se na MD není peněz nazbyt a touha zvelebovat domov je pořád silná ;-) Gratuluji k výročí, ať se Vám nadále daří.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně nejvíc ze všeho se mi tady líbí krásný fotky! A chodím sem i pro inspiraci.
    jinochova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, nemáš co měnit. Tvůj blog je stejný originál, jako ty sama:-) Díky blogu jsem Tě poznala a v mnohém jsi mi pomohla a za to moc velké DÍK♥. Přeji nejen blogu,ale i Tobě samotné, aby se v životě stále tak dařilo. A aby ses taky dočkala nějakého vnuka, který by ti to doma trochu porovnal, jako mně:-)). Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky, styling, inspirace a opravdovost - to je oč tu běží. Do dalšího blogoroku mnoho štěstí! batika@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  11. miluju hlavně tu krásnou zahradu a staré harampádí...díky!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Jani, gratuluju k výročí, ať Tě blogování stále baví a přináší Ti radost. Já bych tu nic neměnila, chodím k Tobě moc ráda, Tvé příspěvky jsou pohlazením pro duši, mám ráda hlavně fotky z vaší zahrady, přeju hodně sluníčka a času na Tvé nápady a tvoření, Markéta

    OdpovědětVymazat
  13. Mě by zajímalo, jestli mají i Vaše děti tak vkusně-vintage-dřevěně zařízené pokoje, zda maličkosti promítáte i třeba do koupelny nebo na záchod nebo do jiných částí domu, než vidíme z fotek,nebo jak vypadá ta ona stodola, ze které čerpáte ty nádherné kousky :) Chápu ale, že jde o Vaše soukromí, Tereza (man.delinka@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. V prvom rade prajem vsetko dobre blogu aj majitelke :) A nemenila by som na blogu nic... kazdy blog je jedinecny a specificky... a preto nas to laka chodit na ne ... pa a prajem krasne dni, Zuzana (zuzka.cedulova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani,
    no koukám, že už nás tu je :-)
    Já teď moc času na blogy nemá, ale k tobě čas od čas od času stále ráda zajdu!
    Moc gratuluji k dvouletému výročí a nic tu neměň!
    Máš krásné fotky, super nápady, originální recepty,... prostě je tu fajn:-)
    Tak já zase pádím, čekáme se Šímou blogérky :-)
    je krásně, bude grilovačka :-)
    Krásné letní dny k Brdům!

    OdpovědětVymazat
  16. Jee ... a ja zjistila az ted, ze mate blog. a to uz tech kosiku par z fleru mam. Tak preji hodne uspechu a diky

    Martina
    mkytka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, na Váš blog chodí nakukovat moje mamka a moc se jí líbí. Občas zkouší vaše DIY nápady. Takže vše NEJ do Vašeho dalšího blogování. :) A mail na moji mamku ( která by taky ráda blog, ale nějak se pořád nemůže nemůže rozhoupat) j.truksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, gratuluji a přeji další úspěchy a spoustu čtenářů. Tvůj blog je nevysychající studnicí inspirací a ať zůstane přesně takový jaký je ♥
    grunwaldova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji k výročí a jsem ráda,že tu u vás můžu být a kochat se krásnými fotkami a čerpat třeba inspiraci nebo jen tak brouzdat ..
    děkuji,
    Petra
    peetra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, moc gratuluju k druhému výročí!! Neměnila bych nic! Mně se u tebe líbí tak jak to je, krásné fotky, spousta inspirace, páteční DIY (klobouk dolů nad pravidelností!!). A jestli opravdu chceš něco přidat, tak více fotek z vašeho krásného domova :-) Dveře a poklady z půdy obzvlášť <3
    Mávám z Provence do brských lesů a sdílím krásný koš s giveaway u mě na blogu!

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Jano, též se připojuji s gratulací a doufám, že těch výročí bude ještě spousta, protože Vás moc ráda čtu. Váš blog se mně líbí hlavně proto, že je tady od všeho něco...tak jen tak dál.
    Veronika, voltnerova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluji Jani, vyhovuje mi blog jaký je, ráda u něj odpočívám a čerpám inspirace. Jana
    vitkova.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Váš blog se mi líbí jaký je, s dovolením využívám vašich nápadů a fotečky bývají super. Blahopřeji vašemu blogu a do dalších roků hodně nápadů přeje Maryša - hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. libi se mi tu jak to je, krasny zdroj inspirace :) klidne bych brala vice diy clanku, ale je mi jasne, ze s tim je strasna spousta prace a ne kazdy den clovek vyrabi neco noveho.. Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. malem bych zapomnela mail :) ma.cet@seznam.cz

      Vymazat
  25. Jani, krásné blogové narozeniny. Jsi naše neutuchající inspirace:-)...těším se každý tvůj příspěvek ( e.srbova@volny.cz) P.S. úžasné fotky v minulém příspěvku.

    OdpovědětVymazat
  26. Váš blog je úžasný a inspirativní, stejně jako Váš dům a příběh. Gratuluju, nic neměňte (snad jen zvyšte frekvenci příspvěvků, ale to bych asi chtěla moc, že :-)
    Ola, o.celisova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jani gratulujem :-) krasny blog,chodim sa sem pokochat nadhernymi fotkami a obdivujem tvoju tvorbu a napady :-) ako pisala Evka vyssie,naozaj nadherne fotky minule!!! wow!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, moc gratuluji k druhému výročí! Miluji tvé nápady a blog děláš s velkou upřimností... Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Jano, gratuluji k výročí. Blog je krásný tak, jak je. Objevila jsem ho až nedávno, ale líbí se mi moc a ve volných chvílích listuji i zpátky v čase. Simona

    OdpovědětVymazat
  30. Gratuluji a děkuji Vám za inspiraci a krásné chvíle s Vaším blogem. Nic mi tu nechybí, ani nepřebývá :) Jitka
    vykoukalova.jitka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Gratulace také ode mě! Mám moc ráda Vaše fotky a vždy se těším na DIY. Držte se, i. (iva.kappova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  32. Mám zpoždění :o)))...gratuluju, letí to což. Líbí se mi tvůj blog a přes všechno co odkrýváš tak zůstává pro mě hodně tajemný :o) lydia11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Jano, taky mě nenapadá žádná změna, blog se mi líbí takový jaký je :-) Jeden koš už jsem si od vás pořídila, ale druhý bych taky určitě využila, tak zkouším štěstí :-) Sleduji na FB. Sarka.Rouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Jani, Váš blog čtu už nějakou chvíli pravidelně, moc se mi líbí Vaše DIY rubrika a nádherné fotky ze zahrady. Jste moc šikovná. Košík je moc hezký, děkuji za tak pěknou giveaway. Kdybyste se chtěla podívat ke mně, zvu Vás na oplátku k účasti v mé májové giveaway o zápisník od Design Letters. Ať je Váš blog i nadále tak pěkný a oblíbený jako doposud a hlavně ať Vás stále baví přispívat, krásné dny do Brdů, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Milá Janičko...
    Gratulujiiiiiii:-)da ročky je miminko ,ale ten Tvůj má do batolátka daleko:-)Je plný všeho co se mi líbí,Tvé nápady vždy potěší,někdy mile šokují a pohladí..spousta skvělých nápadů..co dodat?Zůstaň prosím taková jaká jsi..Hlásím se do krásné soutěže..
    Hodně dalších nápadů a milých písmenek Ti přeji a spoustu dalších let..
    Bi
    brigita.komjathy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Velká gratulace, můj blog vlastně taky asi bude slavit, zakladála jsem ho nějak v květnu 2012, možná už jsem narozky prošvihla.) Tobě k nim ale moc gratuluju a hned jsu sypat, co u Tebe miluju: Krásné fotky, milá slova, pozitivní atmosféru a skvělé nápady. Neměla bych nic a tak nějak tuším, že změna je přirozenou součástí každého blogu, a tak se ji určitě my čtenáři dočkáme průběžně sami.) A koš je krásný a tak hned přidávám svůj mail.) irrinovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jani, tak jsem konečně tady a stojím na konci té dlouhé fronty těch, kteří tvůj blog otvírají pro radost, potěchu, poučení, trochu krásna a snění, pro něco dobrého k snědku a... a mohla bych psát a psát. Je tu prostě moc hezky!
    A tak gratuluji a říkám, jen tak dál!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  38. Hrozně gratuluju. Na tvém blogu se mi strašně líbí fotky i dobré nápady, ale nejlepší je ta útulnost a domáckost, která z něj čišší. Ráda bych ti nějak pomohla kritikou a napsala, co změnit, ale mně se tvůj blog líbí natolik, že bych ho nechala takový, jaký je.
    Mnoho dalších úspěšných blogových let:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, tento blog jsem objevila teprve nedávno, respektive včera, a myslím si, že je... no... BOŽÍ !!! Tvůj blog se mi opravdu líbí, krásné fotky, články ze zahrady, inspirace a prostě všechno úžasné. Možná bych ocenila trochu více DIY, ale to zabere hodně času, a navíc všechno se časem omrzí.
    Zkrátka jen tak dál, a doufám že ti za rok budu moci gratulovat i ke třetímu výročí....
    jestejedna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Gratuluji k vyroci a preju do budoucna spoustu krasnych napadu a inspirujicich fotek. Ja mam nejradsi patecni DIY. Iveta

    OdpovědětVymazat
  41. Dobrý den, gratulace veliká.
    Jsem tu asi podruhé, ale jsem unešená ze stylu - zahrada - fotky jsou krásné. A barvení s kytkama - musím hned zkusit :-)
    Mějte se krásně. gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Jano, gratuluji k výročí. Objevila jsem tebe (dovolím si tykat:-) a tvůj rok před rokem a "něco"... To jsem ještě dřepěla v pronajatém pokoji v centru Brna a nad tvým blogem utíkala ke svým vzdušným zámkům... A snům o podobném bydlení, jako máš ty... 11.6. to bude rok, co se mi splnil sen - do klína nám spadl starý statek na venkově... Ve víru nadšení ze splněných snů jsme začali zanedbané stavení a k němu přiléhající zahradu zbavovat nánosů zanedbanosti... Po roce to u nás vypadá úplně jinak... Máme podobný styl, myslím, že by se ti u nás líbilo...:-) Tvůj blog je pro mě inspirací, povzbuzením, potěšením i pobavením - třeba jako dnes, kdy jsem na tvém nejnovějším příspěvku objevila "naši" starou konev a staré smaltované nádobí, které tu máme naaranžované obdobně jako ty... Pokud někdy spáchám blog, bude to kvůli tobě, takže prosím, nic neměň a zůstaň svá, ať se skrze tvoje příspěvky stále nacházím a čerpám inspiraci pro náš milovaný domov...
    Moc zdraví a spoustu kreativní energie do následujího roku přeje Alena z Habrovan (adrabkovaáš@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  43. Gratuluju k výročí :-) Mně se ten blog líbí tak, jak je. Moc ráda mám DIY a foto Vašeho bydlení. Přeju další nadšené čtenáře. Zdraví Ivča
    kacerkakacerka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Gratuluji k "narozeninám" a přeji hodně sil a nápadů do dalších let :).
    Blog se mi líbí tak jak je. Ráda čtu všechny příspěvky.
    ivisandali@gmail.com
    + sdílím na fb: https://www.facebook.com/ivi.san.5

    OdpovědětVymazat
  45. Gratuluji, blog čtu moc ráda, je to velká inspirace. Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat