10 komentářů
  1. To je dobře,že se tulák vrátil.-)Mám kastrované všechny kocoury(doma 2, venku 1)Matýsek se začínal courat,ale hlavně ostatní kocouři ho prali.Po kastraci se drží kolem baráku,myši chytá vesele dál .-)je ještě mazlivější .-) a hlavně ho kocouři neperou!A neznačkuje,za to jsem moc ráda .-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem volala veterinářce ... teď se ještě rozhodnout ...:)) Toho značkování se taky bojím, smrdí to pěkně dlouho. Hezký den i tobě Věru!

      Vymazat
  2. Ze zahrádky? Krása, tiše závidím, ale přeji :)

    Dobrou chuť.
    Lukáš
    http://www.ajlaffesn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hurá, kocourek je doma! Náš je nekastrovaný, po zranění má tři nožičky, ale je srdnatý a nebojácný - říkám, že má o sobě vysoké mínění. Původní majitelé ho nekastrovali, tak jsme mu tu svobodu nechali...
    Kdysi jsme nechali jednoho kocourka kastrovat, velké toulání nebylo, ale že by se držel doma, to se říct nedá. Ještě jsme se divili, vždyť je kastrovaný....
    Pohodové dny přeje Jarka

    Pohodové dny přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě uvidíme, jak se rozhodneme, taky se mi do toho moc nechce .... A to máte šikovného kocourka:))

      Vymazat
  4. Ach, chutné jahody z vlastní zahrádky, co víc si přát jako milovník jahod a všeho jahodového? =)
    A mám radost i za vás, že kočičák našel cestu zpátky domů a snad už nebude zlobit a dělat jen radost =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jahody taky miluju a ty ze zahrádky jsou nejvíc, i když ty z trhu taky nejsou špatné :). A děkuju ... ulevilo se mi, že je zpátky :))

      Vymazat
  5. Ten náš zrzavý frajer je sice vykastrovaný, ale noční výletování mu zůstalo.:-) Ale poctivě se vrací domů, vyjí plnou misku, zalehne do postele a večer je připravený na další dobrodružství! Hezké dny přeju!
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to som rada, že sa kocúrik vrátil. Ja mám kocúrika, ktorý je kastrovaný a je vo vnútri i vonku. Jeho teritórium na túlanie je podstatné menšie ako predtým a hlavne sa každý deň vracia domov. Ja by som sa určite rozhodla pre kastrovanie a to z viacerých dôvodov. Jeden z ďalších je, že na svete je dosť malých mačiatok, ktoré nikto nechce a netreba ich naozaj viac. Tak prajem, aby sa i ten Váš nádherný ryšavý kocúrik každý deň vracal domov, kde mu je dobre. Andrea

    OdpovědětVymazat